Ratų išnešimo korektoriai „rastafkės“ / adapteriai

Galime pasiūlyti platų asortimentą rastafkių/adapterių įvairiems automobiliams. Klausti telefonu +37060365493 arba e-mail [email protected].

Paprastas būdas, kaip automobiliui suteikti daugiau šarmo ir net agresyvumo: kas yra Wheel Spacers, praplatinimo diskai ratams arba tiesiog „rastafkės“ – kokios būna, kaip montuojamos, kodėl tokios svarbios?

Jei vairuojate sportinį automobilį – tikriausiai esate girdėję apie Wheel Spacers. Net ir žemės ūkio technikoje jie yra naudoji. Bet kas čia per daiktai? Kam jie skirti? Kokius suteikia privalumus ir ką apie juos sako pirkėjai? Apie viską šiame Wheel Spacers gide.

Kas yra Wheel Spacers?

Wheel Spacers: lietuviškai tai skambėtų šitaip – praplatinimo diskai ratams, ratlankių išnešimo diskai, arba ratų išnešimo korektoriai/platintojai.

Jie, įprastai, gali būti nuo 3 iki 23mm storio. Dydžių pasirinkimas leidžia ratus išstumti tiek, kiek norisi.

Taip daro ne tik automobiliams, bet ir traktoriams, kad pastarieji tilptų į reikiamas vėžes arba tiesiog nenusiverstų dirbant ant stačių šlaitų.

Automobilių atveju dažniausiai tai grožio reikalas ir netgi yra tam tikras modingo variantas. Žinoma, tai keičia ir automobilio charakteristikas, todėl kai kas tai atlieka ir iš praktinių sumetimų.

Kaip praplatinimo diskai ratams padeda geriau valdyti automobilį?

Išplėsdami ratų poslinkį (ir stumdami ratus toliau nuo gamyklinės važiuoklės), praplatinimo diskai sumažina kėbulo svyravimą. Tai padeda pagerinti padangų šoninį sukibimą. Padangos apkraunamos tolygiau, o tai lemia geresnį automobilio valdymą ir greitesnį įsibėgėjimą išvažiuojant iš posūkių. Visi šie privalumai pasiekiami nekeičiant padangos dydžio.

Puikus praplatinimo diskų ratams pranašumas yra tas, kad jie leidžia ant esamų ratų pritvirtinti platesnę padangą. Tai, žinoma, dar labiau pagerina sukibimą ir valdymą.

Kaip pritvirtinti Wheel Spacers, Video instrukcija:

Kokius rinktis išnešimo korektorius?

Svarbiausia apsispręsti, kokių  „rastafkių“ Jums reikia, kurios tiks labiausiai. Tą galima padaryti išmatavus tarpą tarp automobilio arkos ir ratlankio.  

Jeigu pasirinksite būtent šiam atstumui prilygstančio storio išnešimo korektorius, ratas susilygins su arka, bet geriau taip nedaryti, nes galima pažeisti kėbulą. Geriausia, kad ratas prasilenktų su arka. Taip pat labai rekomenduojama su montavus korektorius atlikti ratų geometrijos korekcijas.

Išnešimo korektorių tipai iš  esmės yra keturi:

Pirmasis įprastai būna 3mm storio, pridedamas platintojas, kurį galima priveržti turimais originaliais varžtais bei veržlėmis. Įprastai reikalinga atitraukti ratlankį nuo stabdžių suporto;

• Antrajam tipui jau priklauso storesni – nuo 10mm iki 30mm. Jie turi stebulės imitavimo skersmenį. Su užuolaida uždėti ratui. Šio tipo platintojai montuojami su ilgais varžtais;

• Trečiojo tipo atveju priveržiami išnešimo korektoriai-adapteriai. Šiuo atveju storis būna nuo 20mm iki ir net 35mm. Šie korektoriai montuojami ant stebulės. Prisukami varžtais-veržlėmis ir visiškai imituoja automobilio stebulę. Ratai montuojami ir prisukami su papildomais varžtais ant adapterių. Tokių korektorių kaina įprastai yra didesnė, o ir varžtų kiekis kiekvienam ratui padidėja;

Ketvirtajam tipui priklauso pagal individualų užsakymą gaminami korektoriai-adapteriai, koreguojantys originalią stebulę.